Volta al Pic d'Albe (Les Quatres cols):

Sortida:          Vall d'Inclès "Camping" 1.833mts

Desnivell:       +1.800mts / -1.800mts

Dificultat:        BEA S2-S3

Ruta llarga que cal sortir ben dora, per evitar problemes amb la neu i sobretot en la darrera pala sota el Col del Siscaró (cornises de neu)

Horari:             5h30 - 6h

Orientació:      Totes

Breu descripció:

Deixem el vehicle a l'aparcament de la Vall d'Incles (1.835mts), pujarem cap als estanys de Juclar per la zona de la dreta del riu, prestarem atenció a les canals de la Tosa de Juclar. En arribar al primer estany (2.296mts) el vorejarem per la dreta i creuarem el segon per enfilar les pendents que ens portaran a la Collada de Juclar (2.441mts). Girarem direcció E fins al Col d'Albe (2.541mts),ens treure’m les pels i baixarem cap al estany que tornarem a vorejar-lo per la dreta. Tornem a pujar uns 50mts vorejant la cara N del Pic d'Albe (zona exposada) intentant no perdre molta alçada fins arribar al Coll de Pédourrès (2.250mts). Seguirem per la dreta per anar a buscar la vall que ens deixarà a la Portella de Sisca (2.441mts), aquí ens espera una llarga i recta pendent fins a l'estany de Siscà (2.190mts). Tornarem a posar les pels i direcció O fins a buscar la portella del Siscaró (2.558mts), caldrà buscar la traçada mes adient per a evitar les cornises. Desde la Portella baixarem en direcció O cap a les basses del Siscaró (2.145mts), ens endinsarem al bosc d'Incles per arribar al aparcament.

Detall de la ruta:

Fotogalería: Volta al Pic d'Albe (Les Quatres cols)

La galería de imágenes está vacía.

Tema: Volta al Pic d'Albe (Quatre cols)

No se encontraron comentarios.