Volta Grau Roig - Vall Civera - l'Illa i Pessons:

Sortida:             Estació d'esqui del Grau Roig (1.960mts)

Dades tecniques:

Distancia: 16,91 km
Temps: 4:52:50
Velocitat mitja: 3,5 km/h
Alçada total: + 1.253 m / - 1.251mts
Caloríes:

956 C

Dificultat:         BEA S2-S3

La ruta transcor per zones i pendents que no presenten gairé perill, cal extremar les precaucions sota la collada dels Pessons (pala S3 sostinguda de orientació E) on el descens despres d'una nevada es té que evitar.

Horari:             4h ascens / 1h - 1,5h descens

Recorregut de la travessa circular:

Descripció de la ruta:

Sortim del aparcament de l'estació d'esqui del Grau-Roig (2.100mts) en direcció S per les pistes en direcció el cim de Montmalus, mentres puguem veiem un teleski a la vostra dreta, un cop finalitzada la pista seguim una depressió entre la Coma Extremera i els Colells i segium direcció S fins a la marcada collada (2.705mts). Descendirem per la cara S fins arribar al refugi de Montmalús (2.446mts), atravessarem l'estany nevat en direcció S fins arribar a un collet (Coll de Ribús) on dominarem la Vall de Vallcivera. Descendirem un altre cop per dins d'un bosc en direcció fins arribar a la Vall (2.265mts). Enfilarem la vall en direcció O fins al Pla de Vallcivera aqui girarem a la dreta NO i pujarem per una pala marcada fins arribar al estany de l'Illa (2.512mts) que no travessarem i anirem per la dreta de la pendent en direcció N. Al peu de la forta pendent pujarem en diagonal fins a les crestes del Gargantillar (2.812mts), el Cim es a molt pocs metres i el podem fer sense cap problema (2.862mts). Aqui cal treures els esquissos i fer el tram de cresta molt facil fins arribar a la Collada dels Pessons (2.810mts), aqui caldra extremar les precaucions en el descens de la pala E i en direcció N per l'esquerra dels llacs descendre fins arribar a les pistes d'esqui.

Fotogalería: Volta Grau Roig - Vall Civera - l'Illa i Pessons

La galería de imágenes está vacía.

Tema: Volta Grau Roig - Vall Civera - l'Illa i Pessons

No se encontraron comentarios.