Kilimanjaro (5.895mts):

Localitzacio:          Tanzania (Africa)

Punt de sortida:     Porta Machame (Moschi)

Dificultat:               Treking realitzat en 7dies uns 49km, l'ultim dia es nota l'altitud sino l'aclimatació es perfecta

Desnivell:               4.900mts / -5.100mts

Breu descripció:

Sortim de Machame Gate a uns 30ºC i atravessem un bosc-selva super dens de vegetació. Ens va soptar molt el ritme de caminar lentissim fins a Machame Camp (3.000mts) es que amb tant "guiri" es volen evitar els mals d'alçada. El segon dia puges fins a (3.800mts) Shira camp aqui a la nit ja fa mes fred, el tercer dia vas fins a 4.600mts (Lava Tower) i despres baixes fins a (3.800mts) Barranco Camp precios, recordo una rasca seria (-2ºC) a la nit. L'endema pugem fins a 4.200mts i tornem a baixar fins a Karanga (3.800mts) vam tenir molt mal temps, fred i humitat. El cinque dia puges fins a 4.600mts a Barafu i de matinada vam fer l'atac al cim, sortida prevista a les 24h, pero la veritat vam sortir a les 1h30, pujada dura i molt freda fins a Stella Point (5.730mts). Ales 7h00 erem al Cim del Kilimanjaro, la baixada es fa amb dos fases pero com que vam trobar pluja i el camp Mweka estave molt moll vam decidir arribar fins a la Machame Gate i anar al hotel.

Cara O del Kili des del Camp II

Tema: Ascensió al Kilimanjaro (5.895mts)

No se encontraron comentarios.